måndag 1 mars 2010

Dag med syster yster

Har haft en kanondag med syster! Då går timmarna ALLTID fort! Har vi penna och papper så har vi allt, då kan man hitta på vad som helst för roligt med den tjejen. Tack för idag Marie!

Ärligt talat, jag har ingen aning om vad jag tänker skriva nu... Efter att jag kommit hem har jag bara lagat mat och haft huvudvärk, och nu måste jag absolut gå och lägga mig. Så jag tror jag sätter punkt redan där...
Jag går och lägger mig och filosoferar över hur avis jag är på Eljo och Helena som åker till Egypten imorgon! Men jag är jätteglad för deras skull och önskar dem en MYCKET trevlig resa!

Natti natti!

1 kommentar:

Linda Marie sa...

Tack själv! Tiden flyger verkligen när man är med dig! Irriterande - det är ju just då man vill att den ska gå långsamt! :)
Det var roligt med våra teckningar! Måste vi göra om!
Blir glad av att träffa dig! (Bara utropstecken!)
Kram! :)