söndag 14 mars 2010

Efter spelningen

Är ganska nyss hemkommen från en Benesser-spelning i Vansbro, tillsammans med In Mourning. Lika bra som alltid! Älskar't! Dessutom känns det bra när man kan komma in gratis för att man är flickvän/fru till någon i bandet också, särskilt när det som idag kostar 150 kronor.

Idag har vi tvättat bilen förresten! Måste bara få med det eftersom jag är så stolt över det. Det blev av och jag var med. Jag tycker nämligen att det är så fantastiskt tråkigt att tvätta bilen! Men vad gör man inte för kära gamla Polon? Ack...

Känner mig ganska nöjd just nu. Kanske för att jag snart får sova, eller så beror det på de rostade mackorna med ost på som jag just tryckte i mig. Svår fråga.

Nu ska jag nog gå ner och ta emot mannen som just kom hem med trevligt bemötande tror jag. Låter inte det som en bra fru va? :)

Godnatt folket!

1 kommentar:

araniel84 sa...

Ooo, nu blev jag sugen på rostat bröd! :)