fredag 12 mars 2010

Jeansjakt

Ännu en solig dag, mina vänner, vilket självklart innebär en mer positiv inställning till dagen. Härligt!

Henric är i skolan och jag sitter vid datorn och kommunicerar med omvärlden (Marie) via msn. Någon måtta får det vara med isoleringen! Ska nog senare försöka bryta upp härifrån och göra ett riktigt besök i omvärlden, nämligen ta mig till Kulopen. (Det var en medveten felstavning, men det låter mycket roligare än Kupolen!)
Ska försöka mig på det omöjliga åtagandet att försöka hitta ett par jeans som passar. Det brukar nämligen vara omöjligt när det gäller mig! Måste nog vara det tråkigaste jag vet i klädväg att försöka hitta. Det är svårt att hitta några i rätt storlek, som liksom är rätt storlek överallt. Dessutom har jag inte så stor jeansbudget. Dessutom tycker jag jeans kan sitta jättebra på vissa, men samma jeans ser inte alls bra ut på mig! Usch.... Egentligen tycker jag inte speciellt mycket om jeans alls, men det är alldeles för praktiskt för att vara utan. Synd att det inte är bekvämt! Men men, jag ska inte uttala mig innan jag har försökt! Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: