måndag 5 januari 2015

Det gamla årets sista afton


De sista timmarna på året skulle avslutas med god mat så vi tog oss en tripp till Hong Kong. Om det var till restaurangen eller till Kina vi åkte kan ni få tänka ut själva, endast er fantasi sätter gränser. Här är i alla fall min snygga syster på bild!



Herrn och frun i kinesisk djungel. 


Maten står på bordet och vi ägnar oss åt telefonen, det känns bara SÅÅÅÅ 2000-tal,


Lättroade systrar. Så här glada var vi för friterade bananer!


Sen kan jag väl bjuda på en badrumsselfie också, bara för att det var nyår. Är väl så man ska göra va?


Nu var det kanske länge sen vissa av er såg mig då jag har bloggat extremt lite det här senaste året, men jag har i alla fall nyligen klippt av mig ungefär två decimeter av mitt hår, ifall någon är intresserad av att veta det. Det hälsar att det mår väldigt bra efter amputationen. Det känner sig  visserligen tjockare, men i detta fallet var det välkommet. Tjockare, men lättare. Besynnerlig ekvation, eller hur? Det har känt sig lite slitet ett tag och känner sig mycket piggare efter den nya förändringen. 



Mina nya julklappssmycken i roséguld som fick pryda mig på nyårsafton. 

2 kommentarer:

sommar-rummet sa...

Ser ut att ha varit ett bra år, mera sånt!

Sofie sa...

Ja, det hoppas jag på! :)