torsdag 10 juni 2010

Oväntat fynd

Jag har äntligen hittat riktigt läggningsvätska! Sådant som har har i håret innan man lockar det med riktiga papiljotter för att det ska hålla. Jag vet, jag är gammaldags! Har letat överallt tycker jag, men sedan gett upp lite när det inte visade något resultat. Nu hittade jag det idag, när jag inte letade! På ÖB. (Eller Ö&B kanske det heter i skrift...) Så nu blir det till att testa ikväll, så får vi se om det händer något...

Här är den lilla flaskan.

Ja, jag medger att jag var slarvig och inte tittade i spegeln, så det blev en massa hår utanför, men jaja... Jag har bara mammas gamla papiljotter som är i lite blandade färger och varianter.

2 kommentarer:

E L I N sa...

Jag har läst många sånnadära vintage-bloggar om läggvätska, de verkar kunna hitta det på typ ica och sånt?

Sofie sa...

Elin: Ja, jag har också läst det flera gånger, men aldrig lyckats hitta något själv förrän nu...