måndag 21 juni 2010

Det blir bröllopsresa!

För er som inte har läst det på facebook kan jag meddela att vi nu äntligen har bokat vår försenade bröllopsresa, som ska äga rum kring vår bröllopsdag istället för direkt efter bröllopet. Kroatien blir det! Har fått en massa tips från olika håll om att åka dit, och det verkar jättefint! Makarska rivieran ska vi till, till ett hotell som verkar superfint. Det har blivit framröstat till Kroatiens bästa hotell 2009 i någon omröstning så vi hoppas det är bra. Det kostar ju lite alltihop förstås, men det kan det vara värt då bröllopsresa är något man bara gör en gång. Så där ja, nu har jag skrutit nog över detta. Här kommer en bild också!


Måste dessutom säga att jag känner mig så otroligt glad och lättad nu! Detta är något vi har planerat hur länge som helst men inte vetat om vi skulle kunna genomföra det eftersom vi inte visste något om vi hade jobb och därmed råd att resa. Men nu äntligen är det gjort, och det blir av! Jipiiiie!

1 kommentar:

Erica Oline sa...

Härligt!! Ni får det nog toppen! Skönt att ha resan att se fram emot mitt i allt jobb nu :)