lördag 12 juni 2010

200 inlägg nu!

Detta är mitt tvåhundrade inlägg! Hurra!

Idag har varit en ganska jobbig dag för min del. Jag har nämligen sörjt över att jag missar After Shave med Anders Eriksson i Dalhalla. Ni anar inte hur gärna jag hade varit där ikväll! Sorgens dag... Det var för dyrt och vi var för sent ute. Buhuu!
Det blev i alla fall bättre lite senare, när vi åkte till Vansbro och åt pizza på Saltviks restaurang. Henric, jag, mina svärföräldrar och Erica. Fint och gott!

Nu är det bara imorgon kvar, sen är mitt "sommarlov" slut. Nu håller jag på att förbereda mig inför detta genom att proppa min mp3 med musik. Å, vad jag kommer lyssna slut på allt i sommar! Men vilken tur att det finns musik som man kan ta med sig nuförtiden, eller hur? Det kanske för bli någon ljudbok förresten! Det borde man väl kunna lyssna på medan man rensar ogräs?

1 kommentar:

E L I N sa...

Grattis till 200!
Synd på After Shave:en :(
Du kan också ladda ner podcasts av Sommar i p1! Hett tips! Finns en massa gamla i deras arkiv, en hel del är mycket intressanta och bra!