måndag 28 juni 2010

Mina senaste inköp

Vet inte riktigt vad jag ska skriva så här på kvällarna efter jobbet. Har liksom inget att berätta mer än att jag har rensat ogräs i lekpark hela dagen. Jag kan väl visa mina senaste inköp i alla fall då.

En brun bikini. Kom på att jag tycker det är en snygg färg på bikini. Nästan alla färger är ju snygga på en om man är solbränd, men det är man ju inte i början och i en del färger ser man ju hemsk ut i som blekfis, men brun tycker jag funkar ändå.

Igår blev det ett par finskor på rea. (Sensation! Jag som aldrig hittar något på rea!) Jag har kört med mina "karaktärsskor" (dansskor) på bröllop och liknande, som är köpta rätt dyrt i dansbutik, men de känner jag inte riktigt för att slita ut på annat. Dock är de otroligt bekväma, vilket dessa inte riktigt är, men de sitter ovanligt bra för att vara pumps. Jag har lite för breda fötter för de flesta... Dessa har även lite högre klack än jag brukar ha, vilket kanske inte riktigt framgår på bilden, men det funkar. Men jag vill inte riktigt gå på stan i dem eller så, hehe...
Hade väldigt svårt att bestämma mig om jag skulle köpa dem, men kom fram till med hjälp av maken att de nog är rätt fina ändå. Är bra med lite åsikter utifrån, för när man har stirrat på en sko länge blir man lite blind, som med det mesta.

1 kommentar:

E L I N sa...

Jag köpte också en brun bikini häromdagen. Var väldigt tveksam för det matchade ingen av de andra bikinidelarna jag har. Vill kunna matcha ihop allt. Men icke. Dock känner jag mig nöjd ändå. För somsagt, brun bikini är faktiskt fint när man är lite brunbränd.
FINA skor! Man behöver ha finskor ibland och då är man glad om man har några så man slipper ut och hetsleta och köpa något halvfult till fullpris i ren desperation!