måndag 22 mars 2010

Våren, var är du?

Jag undrar jag hur många svenskar som svor och förbannade snön igår. Jag kan inte påstå att jag själv var så glad att se en decimeter snö utanför fönstret heller...
När man kollar på Tv4:as vädersida så står det "Håll ut, det blir vår på torsdag!". Däremot står det att det ska bli snö på fredag, åtminstone om man kollar på Borlänge, så jag vet inte vad jag ska tro. Är i Järna nu och i natt var det 15 minusgrader... Suck.
Nästa vecka åker vi till Lund och när vi kommer tillbaka upp förväntar jag mig riktig vår i Dalarna!

Det var inte Uppdrag Granskning vi såg igår, det var Dokument Inifrån, om Thomas Quick. Rekommenderas! Var mycket intressant... Är han skyldig eller ej? Vad tror du? I vilket fall som helst så låter det ju sannerligen som att rättssystemet i Sverige har sina tydliga brister...

Nu har jag fått Henric att spela Mamma Mia på piano. Jippi! Nej, nu är han klar... Då tar vi Diggiloo Digilej istället. Heja! Ska snart önska Jag vill ha en egen måne. Hihi!

Inga kommentarer: