fredag 5 mars 2010

Benesser

Har varit på Benesser-spelning på Boomtown idag. De är lika bra som alltid! Jag är väl medveten om att Henric är snabb i fingrarna, men idag blev jag även medveten om hans snabba fotarbete. Det kanske låter lite konstigt, och nej han dansar inte på scen, men han har en hel del pedaler att byta mellan i rättan tid. Mycket imponerande må jag säga!


Hade väldigt tråkigt igår kväll och då tillkom denna bild. Den föreställer Benesser. Och för er som inte vet det så är Benesser min mans band, som han går på skola med. Henric, Robert och David. De är grymma (ordets positiva betydelse, de är absolut inte onda)! Lyssna gärna på dem här:

http://www.myspace.com/benessermusic

Jag vet att jag gör väldigt mycket reklam nu, men jag har inte blivit mutad av min man. De är värda lite promotion, så bra är de! Om man tycker om genren såklart.

Nu är reklamavbrottet slut. Ha en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer: