fredag 26 mars 2010

Fredag utan planer

I morse gick vi upp strax före fem för att skjutsa Erica till Dala Airport. Snacka om att det var skönt att gå och lägga sig sen igen! Däremot försov vi oss sen, när Henric skullle till skolan. Mindre bra...
Det är ganska mysigt och vara ute och åka så där tidigt. Det var dimmigt och folktomt. Har verkligen sin charm!

Hade en bra kväll igår med Eljo och Katharina! Vi åt tacos och såg på film, Center Stage 2 (en dansfilm). Jag säger bra det, riktigt orealistisk film! Men men, det var kul ändå! Ettan däremot är många gånger bättre! Ingen tvekan om saken...

Snart åker ett stort gäng från Järna till Trysil, dock inte vi, vilket innebär att Henric nog kommer hem snart. Då är det helg. Jag har verkligen ingen som helst aning om hur den här helgen ska spenderas. Kanske får lyssna på när grannarna har fest igen? Förhoppningsvis inte...

Nu bjuder jag på en synnerligen onödig bild på min yogurttallrik:

2 kommentarer:

Linda Marie sa...

Men äter du Ahlgrens bilar i yoghurten? Snacka om söta flingor... :)
"Tvåan däremot är många gånger bättre!" - menar du inte ettan? Tyckte du skrev så i smset.
Kram!

Sofie sa...

Marie: Hehe, ja det ser så ut! Men jag trodde det var yogurten som var söt!
Jo, givetvis menade jag ettan och nu har jag ändrat det! Tack för påpekandet. Man vill ju inte göra felaktig reklam :)
kram!