måndag 22 mars 2010

Sen söndagskväll

Nu är det sent och jag har egentligen inte tid att skriva. Vet inte varför jag gör det egentligen...

Hade dans idag och det var roligt som vanligt! Däremot skadade sig en av mina elever (känns konstigt att säga elever åt folk som är mycket äldre än en själv) och det var så klart inte alls kul... Även fast det inte var mitt fel så kändes det ändå väldigt jobbigt då det ändå är jag som bestämmer vilka steg vi ska göra och pushar på... Det var ingen allvarlig skada med ambulans och grejer liksom, men hon blir nog borta från träningen några veckor.

Nu ska jag borsta tänderna (har faktiskt tandborsten i munnen redan) och sen se Uppdrag granskning med Henric och Erica.

Godnatt!

2 kommentarer:

araniel84 sa...

Go'dagens! Det var ju inte kul med skadan! Hoppas det går över snabbt! Men sluta inte pusha och peppa - det brukar bli roligare då, för annars ger man upp alldeles för fort. Åtminstone jag... Vad var Uppdrag granskning om då?

Sofie sa...

Marie: Nej, jag tänker inte sluta pusha såklart, men man känner sig ju lite skyldig när man ropar "hoppa högre" och någon skadar sig...
Det handlade om Tomas Quick och det var inte uppdrag granskning kom jag på, det var dokument inifrån... Intressant i alla fall!