torsdag 4 mars 2010

Tordag

Idag har jag träffat och fikat med Hannah äntligen. Jättekul och jätteintressanta samtal! Det får vi göra om snart! :)
Sen blev det en snabbis in på Kupolen för inköp av svarta leggings och sen bar det av hem för lagning och ätning av köttfärssås och spaghetti. Nu är jag redigt mätt!

Min kära kanin Viggo där hemma har haft något problem med ögat ett tag (om han inte bara är ledsen) för han har nämligen gråtit en hel del. Det ser så sorgligt ut! Men på djursjukhuset sa de att det kan hända att vi slipper åka in med honom, vi får vänta och se och tvätta ögat ibland. Hoppas det blir bra med min lilla hängöriga sötnos! Vill krama om honom, men han är ju kvar hemma hos pappa.

Dessutom fyller min käre far år idag! Grattis till honom! (Ballonger och fyrverkerier!) Honom ska vi fira på lördag!

Hej så länge!

Inga kommentarer: