onsdag 31 mars 2010

Mot Lund

Imorgon (eller idag, om man kollar på klockan) åker jag, Henric och hans föräldrar (mina svärföräldrar alltså, för den som är trög) till Lund och hälsar på Erica och Isak (svägerskan och hennes make). Vi borde ha lagt oss för längesen, men så här blir det ju alltid när man ska någonstans eller det är något speciellt. Det blir sent. Jämt.

Har fyllt på med musik på mp3:n och packat det mesta så jag känner mig redo. Dock inte redo att gå upp så snart som jag måste. Nej, varför sitter jag här? Gå och lägg dig, Sofie!

Vi får se hur mycket jag kommer kunna skriva under vistelsen där nere. Antingen blir det väldigt lite, eller så skriver jag jättemycket istället. Vi får väl se! Vi ska i alla fall stanna ett tag. Åker hem på måndag och sen vips, så fyller jag ju år! Tiden går fort...

Godnatt, och ses i Skåne!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hoppas att ni får det bra! KRam!!

Erica sa...

Välkomna!! :D Vi ses snart HIHI