fredag 30 april 2010

Valborgmässoförmiddag

Idag gick jag upp klockan tio, alltså ungefär en timme senare än vanligt. Kändes gött! Sen har jag ätit frukost, kikat lite på Jakten på Julia på SVT-Play och duschat. Verkligen inte mycket mer. Jo, skickat in en till ansökan också... När Henric kommer hem ska det handlas lite, och sen åker vi och kollar på en lägenhet! Ska bli spännande.
Just ja, idag är det ju Valborgsmässoafton! Det hade jag nästan glömt. Det har aldrig varit någon vidare betydelsefull högtid för mig. Det roligaste med det är att det är maj imorgon! Det är jag fram emot. Det är nog min favoritmånad nästan!

2 kommentarer:

Erica Oline sa...

Ojj kollar ni på lägenhet, spännande! :D I Borlänge? Hur var den ni tittade på?

Sofie sa...

Erica: Ja, vi är så trötta på hur vi har det! Den låg i Kvarnsveden. Var i ganska dåligt skick, superfula tapeter överallt och var tydligen väldigt lyhört. Så det var tråkigt :( Det var en tvåa.