torsdag 29 april 2010

Mycket nu

Idag har jag ätit ute för tredje dagen i rad. Idag blev det lunchbuffé på China Thai i Falun. Mums och mätt! Kommer vara mätt i flera veckor efter de här tre dagarna känns det som.
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva just nu! Har så mycket som snurrar i huvudet just nu, både bra och dåliga saker, men jag orkar inte riktigt redogöra alltihop. Det är för mycket och jag är förvirrad. Det är mycket på gång som kan sluta både bra eller dåligt.
Nu ska jag skriva några fler sommarjobbsansökningar. Jippi!!!

Den här har vi festat på ett tag, jag och maken. Tycker vattenmelon är helt underbart! Både till mat, efterrätt och frukost. Mmmm.

1 kommentar:

Erica Oline sa...

Lycka till med ansökningarna! Det är alltid en sån jobbig väntan innan man vet att man har fått sommarjobb, vi är inte heller säkra än på hur det går för oss.

Melonen ser smaskens ut :)