tisdag 27 april 2010

Olidligt utseende

För ett par dagar sen såg jag och Henric en film som hette The Narrows. Inte en speciellt bra film, tyckte jag. Åtminstone inte i min smak. Men det värsta var skådespelaren som spelade huvudrollen. Jag tålde verkligen inte hans utseende! Han var en sådan där som skulle se så perfekt ut, typ "modellsnygg", men det blev SÅ smörigt! Jag förstår väl att en del tycker han är snygg, för han har ju de där typiska dragen, men jag tyckte han var hemsk! I varenda scen så hade han det där modelluttrycket och det såg verkligen ut som att han själv tyckte att han var sjukt snygg. Alla hans rörelser och miner var så. Halvlångt bakåtdraget hår och alltid det där vita uringade linnet. Nej, fy! Jag vred mig som en mask ibland alltså, så drygt tyckte jag det var. Det var nästan fascinerande! Jag tror aldrig jag har stört mig så mycket på en människas utseende i en film. Visst, alla ska väl få se ut hur de vill, men detta tyckte jag var hemskt. Uäääähh! Så här ser han ut:En ganska "snäll" bild ändå, men jag hittade ingen bättre.

2 kommentarer:

E L I N sa...

Hohohoho han spelar också en jättedryg person i Gossip girl som jag stör mig på!

Sofie sa...

Haha, jaså på det viset! :) Kanske jag har sett någon gång...