söndag 25 april 2010

Hur gick det nu då?

Ja, det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt på dansen. Det kom nämligen väldigt få, bara ungefär hälften av vad vi brukar vara tror jag. Detta gjorde att mina långsamma "finstilta" rörelser kändes opassande, men jag körde dem ändå. De brukar vara så tjattriga och positiva annars, men det blir en helt annan sak när de är så få och då kändes långsamma rörelser väldigt långsamma. Det blev liksom segt och tyst alltihop. Inte alls som jag hade tänkt mig. Jag fick avsuta med "It's not unusual" med Tom Jones för att pigga upp lite. Dessutom spricker ju planeringen lite när man är så få, för allting går ju så mycket fortare då. Nej, sådant där tycker jag inte om. Nu när jag äntligen hade planerat något extra!

Det har överlag varit en väldigt lugn och skön helg, med solsken, tysta grannar (!) och annat gott. Nyss hade vi temys och nu ska helgen avslutas med film. Godnatt!

Inga kommentarer: