fredag 23 april 2010

Ovälkomna förtrytsamheter

Nej, nu blir jag sur! Jag och Henric har väntat på svar om ett sommarjobb hela veckan. En vän fick svar från samma jobb i måndags och nu har jag väntat tålmodigt (ganska i alla fall) hela veckan. Idag är det fredag, men inget har dykt upp. Detta betyder att jag måste oroa mig hela helgen. Varför har inte vi fått svar?
Och den där solen som skulle lysa hela dagen, den brottas med snöblandat regn. Det jag hade planerat idag blev dessutom inställt. Nej, nu känns det inte speciellt bra. Och det är fredag. Då ska det vara bra. Får väl hoppas att Henric kan muntra upp mig när han kommer hem! Nu ska jag fortsätta försöka muntra upp mig med The Real Group...

3 kommentarer:

Erica Oline sa...

Drygt, kanske ni kan kontakta dem och fråga hur det går?! Vad är det för jobb? :)

Jag känner mig nästan alltid lite "nere" på fredagar för man är så trött efter veckan som gått och orkar ingenting typ. Jag planerar så mycket jag vill göra under helgerna, sen när de väl kommer är jag inte alls sugen.

Hoppas du får en bra helg trots allt! Och de skulle ju bli fint väder! Lejfifilmen piggade upp iaf:)

Hannah sa...

Hörru Soff, jag tycker också du typ borde ringa dem eller något! Det är ju konstigt att jag fick svar så pass snabbt medan du inte har hört ett knyst... Jag hoppas innerligt att ni får jobben!!

Sofie sa...

Erica: Det är samma jobb som jag hade förra året, på Kopparstaden. Ogräsrensning och annat jobbigt :)
Jag brukar faktiskt vara positiv på fredagar... Kul att Läjfi piggade upp!

Hannah: Om jag inte får svar på typ måndag eller tisdag så får jag ringa. Hoppas jag med, verkligen!!!