söndag 11 april 2010

Kalas igen!

Nu har det varit lite mycket här. Hade ett litet kalas igår med ett gäng go'a vänner, vilket innebar en hel del förberedelser under dagen. Tack vare hjälp från Marie som kom hit tidigare och skar sallad bl a, så hann vi i tid. Tack igen Marie! Det blev en kanontrevlig kalaskväll som innebar mycket ätande och pratande. Vi bjöd på pastasalladbuffé, tre sorters kakor (som jag hade bakat sent kvällen innan, på löpande band. Går ganska fort när när man ändå är igång faktiskt) och äppelpaj och blåbärspaj. Sen rundade vi av med lite chips. Tycker det är en bra sak att runda av en kväll med liksom...
I sex timmar stannade de och och god stämning hölls ända till slutet. Mycket nöjd må jag säga!


Sådär ja, det var min lilla redogörelse av kalajset. Fina presenter fick jag också, förresten! Idag har jag haft danslektions och därför är jag trött och måste duscha. Och vi har MASSOR av disk kvar. Så jag sätter punkt: .

2 kommentarer:

Hannah sa...

Vad trevligt! Det såg ju hur gott som helst ut :D

Johanna sa...

Tack för i lördags!

Det är en TILL blogg. Jag kommer att fortsätta skriva min gamla vanliga blogg också.

Kram!