lördag 24 april 2010

Eftertraktad klänning

O, idag är jag glad istället! Jag har nämligen haft en väldans tur. Såhär ligger det till; jag har ända sedan förra året velat få tag på en viss klänning, som jag är helt såld på, men som då var slut. Efter det har jag letat som en tok världen över (via internet). På tradera, på ebay i alla tänkbara länder, använt mig massor av olika sökord, googlat som en tok och till och med lagt upp några köpesannonser på några olika forum.
Det har tyckts fulkomligt omöjligt, men igår fann jag den äntligen! På ebay i Tyskland! (Hade använt mig av Googles översättningsprogram för att kunna söka då jag inte kan tyska) Auktionen skulle gå ut idag och det var redan många som hade lagt bud. Spänningen var olidlig! Men jag vann! Jippihayey! Efter allt detta letande. Vilken lättnad alltså! Det blev dock lite dyrt med frakten och allt, lite dyrare än nypris till och med, men den är ändå ny. Den är även i en storlek för stor, men jag får väl sy in den om det behövs. Så nu väntar jag paket. O, det ska bli så roligt! (Värst vad jag köper kläder nu då!) Nu ska vi fira med en promenad i solskenet! Hej hå!

4 kommentarer:

Erica Oline sa...

Grattis! Blir spännande att se den sen, den måste ju vara helt fabulous :D

Sofie sa...

Hihi, ja jag tycker i alla fall det. Får lägga upp bild sen då :)

E L I N sa...

OJ! Sjuuukt spännande att se hur denna fantastiska klänning ser ut!

Sofie sa...

Jag känner att jag bygger upp väldigt höga förväntningar här! Det var kanske inte riktigt meningen... Den är inte så fantastiskt så man aldrig har sett något liknande, jag har bara fastnat för den väldigt mycket :)