söndag 25 april 2010

Saknar inspiration

Jag har fler ambitiösa tankar än vad jag kan klara av att genomföra. Varje gång jag ska ha danslektion så har jag en massa idéer om att jag vill göra något extra den gången, något tema eller en massa nya magövningar eller så. Problemet är att jag aldrig kommer på någonting! Jag tycker aldrig det blir speciellt. Lektionerna är självklart inte helt lika varje gång, men jag önskar att de var ännu mer varierade. Vad ska jag få inspiration ifrån? Jag får ju ingen ny input då jag inte dansar något annat. Jag blir ju inte inspirerad i skolan som förut... Men idag ska jag nog försöka gör något. Det blir nog tema lugn musik och lugna fina rörelser idag. Kan vara bra att behärska lite sådant också, lite ut i fingerspetsarna så att säga, och inte bara ös. Vi får se hur det slutar. Nu måste jag skynda mig och trycka i mig pasta, packa och åka till dansen. Tjohej!

Inga kommentarer: