lördag 1 december 2012

Sofies julkalender 2012


Ja, nu har jag december kommit och det är därmed dags att starta årets julkalender här på bloggen. Jag hade tänkt publicera den här listan igår, men då var vi utan Internet. 
Funderade en liten stund om det är tråkigt att avslöja denna lista i förväg, som att jag talar om vad som är i luckorna, men kom sedan fram till att det nog inte är så. Annars blir det ju som vanliga inlägg bara. Ni vet ju inte vad jag kommer skriva varje dag (det vet jag inte själv heller), bara om vad. Så, nu ska jag göra mitt bästa med denna julkalender. Här kommer årets luckämnen:

1 - Vad jag gör om jag har tråkigt
2- Fem favoritrecept
3- Det senaste jag köpte åt mig själv
4- Mina bästa budgetjulklappstips
5- Fem favoritbloggar
6- Outfitstips till julfest
7- Vad jag gör för att få julstämning
8- En fin bild jag tagit idag
9- Fem tips på enkel matlagning
10-Min dag
11- En dikt jag skrivit idag
12- Fem favoritplagg
13- Ett gammalt dagboksinlägg
14- Det här har jag på mig idag
15- Det här har jag ätit idag
16- Min senaste dröm
17- Mina bästa skönhetstips
18- Fem tips att göra med sin kära
19- Fem favoritbutiker
20- Kroatien vs Kreta
21- Fem saker jag aldrig skulle klä mig i
22-Jag ritar min familj
23- En bild som jag aldrig har lagt upp
24- Fem livsmål

Återkommer med dagens lucka lite senare ikväll!

1 kommentar:

Hemkära Hanna sa...

Vilken trevlig adventskalender. den ska bli trevlig att följa.