måndag 17 december 2012

Lucka 17 - Mina bästa skönhetstips



Orangerött läppstift. Ger lite färg åt läpparna samtidigt som det ser naturligt ut. Gärna lite sparsam ögonmakeup på samma gång. Tycker det brukar se lite vintage ut utan att vara knallrött. 


Bare Minerals produkter! De är hur bra som helst. Deras foundation är helt klart den bäst jag har provat! Älskar även deras concealer, primer och mineral veil. Det ger ett naturligt resultat och känns inte ett dugg påkladdat. Lite dyrt, men finns att få tag på billigare på t ex. Tradera och Ebay. 


Underskatta inte gamla hederliga metoder som t ex. papiljotter. Vanliga eller värmespolar som jag har på bilden. Ger stora fina lockor och volym till håret och så brukar jag rätta till det hela genom att lockar några slingor uppe på med locktång. Då kan man få till ett sånt här mjukt svall, om man har långt hår vill säga:


Under etiketten recensioner kan ni läsa om några produkter jag tidigare har recenserat, inklusive Bare Minerals Foundation. 

Inga kommentarer: