onsdag 19 december 2012

Lucka 19 - Fem favoritbutiker

Indiska - Den perfekta presentbutiken enligt mig. Jag köper alltid flera julklappar där. Åt mig själv kan jag också köpa massor för de har ju både kläder, inredning och en massa fina accessoarer.

Hemtex - Blir alltid sugen på att sova när jag går in där, det känns så harmoniskt på något vis med all textil.

Tebutiker - Älskar te och tebutiker är ofta så mysiga. I Falun har vi Slaggatans Te och Kaffehandel. Jättetrevlig butik!

Flash - Måste ju säga det då jag jobbar där, men det är ju faktiskt en väldigt bra butik. Folk tror ofta att det bara är en tantbutik, men har faktiskt kläder som passar även yngre. Flera av mina jobbplagg har blivit riktiga favoriter!

H&M - Säga vad man vill om deras kvalitet och service och sådär, men det är faktiskt en riktigt bra butik. De har mycket och har ofta räddat mig när jag varit på jakt efter saker.

Inga kommentarer: