söndag 16 december 2012

Lucka 16 - Min senaste dröm

Jag brukar nästan alltid komma ihåg något jag har drömt under natten, men idag minns jag faktiskt inget speciellt. För några dagar sen drömde jag däremot att jag hade fått världens sötaste lilla hund. Det var en liten mörk "tuffsboll" bara, som ville blir buren hela tiden och tyckte jättemycket om mig. En stor bonus med den här hunden var att man inte behövde gå ut med den särskilt ofta utan man kunde mest ha den som innehund. Vilken önsketänkande va? Jag som alltid har velat ha en hund, men orkar inte riktigt ha det då det krävs alldeles för mycket jobb och man måste gå ut och gå med den i alla väder. Detta var verkligen en önskedröm. Måste säga att det kändes lite sorgligt att vakna och inse att den där söta lilla hunden inte fanns på riktigt...

Inga kommentarer: