onsdag 5 december 2012

Lucka 5 - Fem favoritbloggar

Förutom mina vänners bloggar är detta bloggar som jag oftast besöker just nu:

UnderbaraClara - Tycker det är inspirerande och trevligt att besöka hennes blogg. Fina bilder och intressanta tankar.

By jo with love - Den här bloggen har jag följt längst av alla, sen 2008 tror jag. Hon har precis den där rätta blandingen i blogggen som jag vill åt, blandningen av mode, recept, inredning och tankar. Blandat med både fina bilder och bra text. Därför har jag fastnat och stannat kvar så länge.

Vardaxlyx - Har alltid en massa inspirerande matbilder och recept och jag blir alltid sugen på att prova nya saker i köket när jag är inne här. Det är ofta lagom enkla recept som inte tar hela dagen. Varnar dock för att besöka bloggen när du är hungrig!

StinaStil - Framförallt tycker jag detta är en väldigt bra modeblogg. Hon har fin stil, fina bilder och jag får alltid lust att skaka om i garderoben. Sen är det även intressant att läsa om hennes liv och allt hon har gått igenom.

Egoina - Trevlig "humorblogg". Här går jag framförallt in för att hon uppdaterar ofta och har korta och lättintagliga inlägg som från och till kan vara riktigt roliga! Bra tidsfördrivsblogg kan jag väl säga.


Inga kommentarer: