torsdag 13 december 2012

Lucka 13 - Ett gammalt dagboksinlägg


Det här är min dagbok som jag köpte på en marknad när jag var sju år. Hon hette Emilia, för det står så  baksidan av någon anledning. Den hade dessutom ett litet lås på sidan och i den skrev en jag massa om hur kär jag var i en kille i min klass. Här kommer hemlisen:

Hej! Emilia vet du det är så konstigt fast jag bara är 7 år men snart er 8 så är jag faktiskt kär i kenny han går i min klass. jag går i klass 1B. vet du han är jette schyst men han svär och det gilar jag inte. men han vill bli brandman. men jag vill jobba med hästar men det blir så olika men jag älskar honom endå han är så snell.

Och så hade jag ritat en bild på mig sittandes på en häst och Kenny i en brandbil. 

1 kommentar:

Marie sa...

Hahaha! :D :D :D Underbart!