måndag 6 juni 2011

Min gamla teatergrupp

Igår hade jag "Vitus-träff" vilket innebär träff med min gamla teatergrupp Vitus. Vi lagade tacos tillsammans och åt. Och så läste vi gamla manus! Det var väldigt roligt kan jag säga!
Om ni tycker jag är tråkig som bara lägger upp bilder på mat hela tiden så kan jag förklara att det inte var meningen, men alla bilder jag tog på mina vänner blev mer eller mindre suddiga. Det är synd för de är så fina allihop!

Det är verkligen helt underbara vänner det där! Vi träffas ungefär en gång i halvåret och det känns alltid likadant ändå, trots att det har gått fyra år sen teatergruppen lades ner. Vi är sju personer. Det var många som kom och gick under de åren vi spelade teater, men det vara bara vi som hela tiden höll oss kvar. Jag tror ärligt talat att ingen nykomling riktigt orkade med oss för vi var så goda vänner och roade oss på våra speciella sätt...

Är det inte fantastiskt med vänner som man kan träffa ett par gånger om året, men det är i alla fall ingen skillnad? Och där man inte behöver förhöra varandra om vad man har gjort sen sist och berätta alla detaljer. Det räcker att berätta lite kort vad man gör och sen är det nog om det. Vi behöver inga förhör, vi kan ha fantastiskt roligt ändå och man kan vara helt och hållet sig själv! Sådana vänner är det så otroligt viktigt att man har!

Inga kommentarer: