lördag 18 juni 2011

Någon annan i drömmen

Är det bara jag som är konstig och kan drömma att jag är någon annan än mig själv? Alltså, när man drömmer när man sover...

Nyss drömde jag att jag bodde i en lägenhet tillsammans med min pojkvän som såg ut som den här skådespelaren:Och så kom det en polis och skulle inspektera vår lägenhet efter knark, men han hittade inget. Jättearg var han och så sa han att han skulle minsann sätta ditt honom i alla fall en vacker dag och precis innan han gick så sköt pojkvännen polisen i huvudet! Och så var det ännu mer skjutningar och grejer under drömmens gång. Helt sjukt brutal och konstig dröm! Grejen var att jag inte reagerade något vidare på att han skjöt polisen, jag blev bara lite sur. Jag var liksom en helt annan person som tänkte helt annorlunda och alla personer i min omgivning på riktigt existerar liksom inte i drömmen. Så där drömmer jag ibland! Är det inte lite mysko, eller gör ni också det?

1 kommentar:

E L I N sa...

Haha, vilken filmisk dröm! Jag brukar ibland drömma på liknande sätt. Brukar även kunna vara både huvudrollen och se på drömmen utifrån som mig själv och typ utvärdera det som händer... Väldigt konstigt..