tisdag 28 juni 2011

Det blir

Jag fick några fler JA än NEJ på frågan jag ställde er om jag skulle göra fler recensioner av produkter jag använder, och därmed tänker jag göra det. Eller rättare sagt, jag fick ett par ja och inga nej alls, därför blir det så! Ska försöka slänga ihop en ny som ni får imorgon.

Är ni extra nyfikna på någon produkt, typ vad jag använder för... ja, vad vet jag, nagellack eller vad jag har för erfarenhet av olika... ja, någonting, så får ni gärna fråga! Alltså om det är någon extra produkt som intresserar er, mascara, foundation, hårprodukter etc. Vore ju bra att veta om intresset ligger på något särkilt område!
Jaja, nu känner jag mig jobbig och som att jag försöker leka skönhetsbloggare. Det är ju inte riktigt meningen. Men jag ska göra några recensioner!

Hej hopp!

Inga kommentarer: