söndag 15 maj 2011

Tre Benesser-spelningar

Nu har jag haft fullt upp ett tag och har inte hunnit med att skriva på flera dagar. Sen sist har jag hunnit med hela TRE spelningar med Benesser. Den första var deras examensspelning på Maximteatern i Borlänge. Sjukt bra ljud och kul att höra deras nya låtar!
Sedan blev det caféspelning med Arvid Jonsson på sång och Per Olsson på klaviatur. Då var det jazz, blues och soul som gällde. Riktigt bra!

Samma dag blev det spelning i Äppelbo och då spelade de sin egen musik igen. Nöjd publik!

Och jag fick mitt första artist-band runt handleden! (Stolt) Inte för att jag är artist, men jag var ju i alla fall med och bar grejer, filmade och sålde skivor och T-shirtar, så man kan väl hoppas att jag var värd det röda bandet... Skönt när man kan hjälpa till och inte bara glider med, men går in gratis i alla fall!

Inga kommentarer: