onsdag 4 maj 2011

Min egen Lotta-bok!

Fick paket med posten idag! Är lite extra mysigt att få "hemmagjorda" paket, handskrivna med frimärken, på något vis...

Inslaget i tidningspapper...

Det var min bok! En av alla Lotta-böcker av Merri Vik! De rekommenderas starkt till alla ni flickor som har en förkärlek för 50/60-tal och vill ha en feel good-bok som man BARA mår bra av. Man behöver sådant ibland! Det är en såna där böcker som inspirerar mig att locka håret med papiljotter och klä in papplådor med fint papper och sånt där... Det här var den enda boken som mamma inte hade, så nu ska jag fortsätta läsa. Detta är nog även startskottet till min egen samling för en vacker dag vill jag också vara ägare till min egen "Lotta-samling"...
Boken köpte jag för 24 kronor på Bokbörsen, en sida som varmt rekommenderas av mig för er som vill köpa begagnade böcker billigt och inte lyckats hitta dessa på något antikvariat...

Inga kommentarer: