torsdag 19 maj 2011

En röd ros


Jag fick en ros av Henric igår. Ni vet en sån där röd en som ser ut som sammet. Vi hade nämligen varit ett par i exakt fyra år igår. Fyra år! Vad hände med tiden? Och som vanligt så är jag så där dubbelt inställd till detta faktum. Samtidigt som det känns som nyss och jag inte hinner med alls och har väldigt svårt att greppa att det är fyra år redan, så kan jag inte förstå att det bara är fyra år... Hur klarade jag mig utan honom en gång i tiden? Ofattbart. Men fyra år är väl ganska länge ändå? Känns som att vi liksom är ganska stadiga om man säger så... De fyra bästa åren i mitt liv hittills. Tveklöst! Och det är tack vare han som gav mig rosen...

Rosen påminde mig en aning om rosorna i min brudbukett... Hmm... Någon mer än jag som ser någon slags likhet?

2 kommentarer:

E L I N sa...

Oooow, romantic! :D Puss på er finaste paret!

Hanni sa...

Ni är så otroligt fina! Grattis till fyra fina år och hoppas allt är bra med dig! :) Kram!