tisdag 31 maj 2011

Min man fixar allt!

Min man håller på att laga mina skor och han är BÄST! Henric, som fixar allt. Det gör han verkligen! Han lagar nästan allt som är trasigt och löser alla praktiska problem. Han fixade min gardinstång när jag bodde i Malung en gång, som inte passade, med tändstickor... Han gör alltid någon helt fantastiskt lagning på saker och ting som man själv har gett upp hoppet för!
Ibland säger han att han inte tror att det går, och då tror ju jag absolut att det inte går om till och med Henric säger det, men för det mesta fixar han det ändå i slutändan. Och han fixar det inte bara, han gör det där EXTRA också! Den där extra coola funktionen eller den där exceptionellt snygga lagningen, där jag hade slutat för längesen om jag hade gjort det. Det blir bara lyx där Henric har gått fram. Det är helt fantastiskt och jag blir lika impad varje gång!

(Ps. Jag frågade precis om han var klar med skon och fick till svar: "Nja...det är lite av det visuella kvar." Så det räcker inte med det där praktiska inte. Han fortsätter tills det är perfekt!)

1 kommentar:

E L I N sa...

Naaaw, vad fint! Han är sannerligen en händig och uppfinningsrik man, den där Henric. :)