tisdag 9 februari 2010

Värma mat

En sak säger jag bara; att laga mat som bara ska värmas (framförallt stekas) är det tråkigaste jag vet i laga mat-väg! Så sjukt tråkigt... Det går ju fort visserligen, men jag klarar nästan inte av det. Jag lyckas därmed ofta bränna korven eller köttbullarna som jag steker, bara för att jag tycker det är så tråkigt så jag vill göra annat samtidigt. Jag har inga problem med annat mat, men att steka korv eller köttbullar eller liknande, det slår rekord i tråkighet!

Nu spelar Henric feel good-låten för mig! En liten trudilutt på gitarr som han har kommit på som får mig glad i nästan alla lägen. Jag blir glad av den, och han blir glad av att jag blir glad. Kanontrudilutt :)

Vad lätt jag glömmer bort att skriva blogg! Har jag inte skrivit på ett tag så glömmer jag helt enkelt bort det. Det försvinner liksom ur min dagliga internetvanor.

Vilken tråkig vecka! Det känns som att alla är hemskt upptagna och har massor av saker för sig, utom jag. Jag har extremt tråkigt. Ibland tycker jag det är jätteskönt, men inte nu! Hu!

So long!

1 kommentar:

Johanna sa...

Det låter som att vi måste träffas abslout snarast!!! Så du blir lite upplivad ;)

Nej jag är ju faktiskt inte tonåring längre. Därför var det ännu mer tragiskt att de stänger av sidan för mig :P