måndag 22 februari 2010

Mat

Har nyss lagat och ätit en utsökt krämig pastasallad med kyckling. Mmmmm.... Det är så roligt när man lyckas med nya maträtter och kan lägga in i "förrådet". Annars blir det så lätt att man äter samma mat väldigt ofta och jag är sådan att jag då till slut nästan tröttnar på mat och känner att det är drygt att man måste äta jämt, ett stadie som jag tycker är hemskt jobbigt och det kan ta ett tag att komma ur.

Imorgon ska jag och syster till broder och spela spel, vilket jag ser mycket fram emot! Sen kommer pappa och Marie hem till oss och äter semla på kvällen! Har insett att jag inte är så förtjust i semlor egentligen, men vad gör man inte? Det är ju bara under någon månad per år man äter det. Blir nog vaniljsemlor i alla fall. Det tycker jag är bättre.

Inga kommentarer: