fredag 19 februari 2010

Bloglovin'

En fråga till er som har Bloglovin'. Själva koncepten är ju väldigt tidssparande och sådär, men jag är ändå lite tveksam. Jag vill ju nämligen gärna få veta när någon uppdaterat sin blogg, det kan ju vara bekvämt så man slipper gå in och kolla tusen gånger i onödan. Däremot vill jag ju läsa inlägget på personens blogg och inte någon annanstans. Jag menar alla har ju sin egen bloggdesign vilket ju liksom skapar en vissa stämning. Så alla bloggar är ju lite olika. Då känns det ju tråkigt och man bara läser allas inlägg på samma ställe. Men det kanske inte är så? Jag kanske har missuppfattat det hela?

Ska nog fundera ett tag... Men är det någon som har erfarenhet som kan dela med sig av den?

1 kommentar:

Johanna sa...

Det är bra med bloglovin. Då prenumererar du på de bloggar du vill, vilket innebär att när en blogg uppdateras syns det på bloglovin. För att sedan läsa just det inlägget eller gå in på hela bloggen på en gång (tex om det är tre nya inlägg i samma blogg) trycker man in sig på bloggen via bloglovin. Du läser alltså inläggen på resp blogg, men bloglovin håller koll och samlar alla blogginlägg på de bloggar du följer. Fattar du något av vad jag försöker säga?

Kram!