onsdag 10 februari 2010

En dagens lista

DAGENS VILL HA: Något roligt att se fram emot.
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor och puderrosa linne med "balettrosett" i ryggen.
DAGENS SMINK: Bara bas än så länge. Är länge tills jag ska iväg...
DAGENS FRISYR: Utsläppt rufsigt.
DAGENS HÄNDELSE: Ingenting än så länge. Eller jo, fick ett paket och två brev med posten.
DAGENS LÅT: You got to get funkifize - Tower of Power
DAGENS PLANER: Laga tacos av tacorester, åka på kör.
DAGENS SAKNAD: Något att se fram emot den närmaste tiden.
DAGENS DUMMASTE: Att mina helgplaner rykt.
DAGENS SJUKA: Ont i armen. Överansträngdhet eller nåt.
DAGENS DROG: Tv-serien "Vänner".
DAGENS ROLIGASTE: Paket med posten.
DAGENS TRÅKIGASTE: Tristessen.
DAGENS FAVORIT: Mannen.
DAGENS KÖP: Ingenting än så länge.
DAGENS HUMÖR: Ganska neutral. Lite uttråkad, men inte på dåligt humör.
DAGENS ORD: Köttfärsklump.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Rolig lista! :)

Jag vet inte om de kommer utreda något mer faktiskt. Förmodligen inte... Får vänta och se om tabletterna gör någon skillnad.

Sjunger du i KUK?

Kram!

Johanna sa...

Det ska vara läkande, tror jag. Vet faktiskt inte...

Det är tänkt att jag ska leda dans afro på tisdagar mitt i kören. men nu kan jag inte leda så då är jag med i kören istället... Vi åker till uppsala imorgon och ska sjunga! :)