fredag 23 december 2011

Lucka 23 - Min favoritplats

Här spenderar jag några av de bästa dagarna om året tillsammans med Marie, nämligen i sommarstugan i Lamborn. Vi har alltid fantastiskt trevligt, mysigt och roligt och längtar alltid tillbaka när vi har åkte hem. Därför är det en favoritplats.

Hit brukar jag längta ofta. Till frukostbordet vid havet i Kroatien, där vi tillbringade vår bröllopsresa. Åh, vad jag vill tillbaka dit och sitta där i solen och äta de fluffigaste frallorna i världshistorien!

Men det bästa stället av dem alla är ändå i Henrics famn, hur klyschigt det än må låta. Där känner jag mig alltid trygg, varm och lycklig och då spelar det ingen roll alls var jag är någonstans på denna jord.

1 kommentar:

E L I N sa...

Vilken fin bild på er!
Den där frukosten såg inte dum ut!