fredag 9 december 2011

Lucka 9 - Min dag

Oj, nu blir det bråttom att posta dagens lucka före tolv! Jag kör en kort sammanfattning. Idag har jag:

- Byggt en snögubbe!
- Skottat snö.
- Städat bland våra grejer hemma hos pappa med Marie.
- Hittat roliga gamla saker.
- Skrattat så jag nästan kiknat.
- Nyst av damm.
- Handlat på Willys.
- Ätit kokt korv med bröd till middag.
- Druckit julmust.
- Kollat på idol-finalen (Ja, faktiskt!)
- Sanerat en del av köket.

Nu ska vi se på film. Bilder från dagen kommer imorgon, men jag hinner faktiskt inte nu... Men jag kan ju inte låta bli att visa er vår finfina vän snögubben som vi skapade idag. Nej, den måste visas, men vi tar det imorgon! Sov gott så ses vi!

1 kommentar:

Marie sa...

Så, vad blev nu resultatet av att jag läst detta inlägg? Jo, jag blev fasligt sugen på julmust! Måste inhandlas snarast. :)