måndag 5 december 2011

Lucka 5 - Vad gör mig glad

Det går ju inte att skriva allt, men man kan ju alltid nämna några saker. Jag blir bland annat glad av: (utan inbördes ordning!)

Roliga resor och roadtrips med Henric.

Långa pratstunder med te och kaka med Marie.

Nya kläder (Jag är inte direkt stolt över att erkänna det, men det är sant och så har det varit ända sen jag var liten)

Att dansa.

Att sjunga.

God mat.

Söta saker. (Alltså gulliga och roliga saker)

Spirre.

Att spela in knäppa filmer.

Att tänka på vårt bröllop.

Att baka småkakor.

Det roliga var att nu när jag precis var klar med det här inlögget hittade jag en bild jag gjorde i paint för något år sen när jag satt i studion på Henrics skola och ritade på datorn. Hade inte sett den sen dess och visste inte ens att den fanns kvar. Då ritade jag mig i mitten och sen en massa saker som jag tycker om. Undrar om ni ser vad allt föreställer?

Och så finns det ju en massa andra saker som gör mig glad så klart! Blir ju till exempel glad för kommentarer i bloggen. Blink, blink!

2 kommentarer:

Erica Oline sa...

Tänkte först att mannen där var Jesus, men sen såg jag att det var en snubbe med får där nere så det kanske är han? Det andra är nog Henric haha. Och så gillar du ju hostmedicin också, eller vad är det för flaska? :D

Sofie sa...

Erica: Japp, han med skägg är Henric, haha! Dock har jag aldrig varit förtjust i hostmedicin, och om man klickar på bilden och kollar nära ser man att det står julmust på den :)