fredag 23 december 2011

The night before dipperday

Nu skämmer jag bort er här och ger er en uppdatering så här kvällen natten till julafton. Inte illa va?

Idag kom jag hem efter jobbet med en enorm julklapp som jag fick från jobbet! Mycket trevligt! Det känns verkligen som att man har ett riktigt jobb när man får julklapp från jobbet.

Granen är klädd och ger ett vackert sken åt rummet.

Jag bakar chokladbollar och myser i min nya tröja som jag köpte idag på jobbet. Det är egentligen emot mina principer att köpa något åt sig själv så här nära jul, men jag har spanat in den jättelänge och idag råkade det vara en plagg som vi skulle sänka inför rean och då var den ju plötsligt mycket billigare så jag fick lov att slå till. Den är superskön!

Chokladbollarna.

Nu ska resten av julklapparna slås in. Godnatt!

Inga kommentarer: