onsdag 12 maj 2010

Uppvisning imorgon!

Imorgon ska jag dansa på scen för första gången på ca två år! Det är ju pinsamt längesen... Mina elever (mammorna) ska nämligen ha dansuppvisning imorgon i Kålgår'n, de blir bara fem stycken, och vågar inte dansa utan mig. Ska bli väldigt konstigt måste jag säga, för det känns så ovant. Dessutom har jag aldrig uppträtt med en dans jag själv har koreograferat till andra heller, bara till mig själv... Det är 9 to 5 med Dolly Parton, vi ska ha kavaj och se ut som stressade kontorsdamer. Dansen är förresten bara någon minut lång så det kommer gå fort över kan jag säga!

Sen ska vi kolla på en lägenhet igen! Å, det ska bli så spännande! Hoppas verkligen på denna...

Natti natti!

1 kommentar:

E L I N sa...

Ja, det är sjukt vilken förändring det blir när man slutar gymnasiet! Jag har i princip inte stått på scen sen gymnasiet jag heller!
Men ha så kul! :D