torsdag 13 maj 2010

Uppföljning

Dansen gick bra, det kom mer folk än jag hade trott, trots att det regnade mycket. Jag fick så klart stå mitten längst fram. Dessutom blev ju vår grupp presenterad som "mammorna" och ingen vet väl att jag är ledare så nu tror väl alla att jag är mamma säkert...

Jag såg väldigt mycket ut som en flygvärdinna eller någon annan slags uniformsdam med min marinblå kavaj med dubbelknäppning och guldknappar! Tänkte lägga in en bild, men orkar inte ta någon nu. Kanske gör det imorgon eller så...

Sen var det lägenheten ja! Läget är perfekt, lägenheten var i mycket bättre skick än jag hade vågat hoppas och så fanns det en liten mysig uteplats som jag blev rätt betagen av. Ingen särskilt egentligen, men jag gillade den. Nu hoppas vi på det bästa.

Eftersom det är helgdag idag så ska vi också ta detta som helg och därför se på film nu. Inte för att vi bara brukar se på film bara på helger, men ändå! Godnatt mina ärade läsare!

2 kommentarer:

Erica Oline sa...

Vad spännande med lägenheten! Är den i Borlänge? När får ni reda på när ni får den? (Om ni har anmält intresse på den)

Sofie sa...

Erica: Nej, lägenheten var faktiskt i Falun! Nu vill vi dit :) Det är några som pappa känner som har lägenheten och de hyr privat. De vet inte än när de ska flytta, men troligen i höst någon gång!