onsdag 19 maj 2010

Positiv gårdag

Igår var en bra dag. Jag och Henric kunde dock inte fira vår årsdag så mycket då Henric var i skolan från 9-21 och skulle skriva 20 låtar på 12 timmar. Istället fick jag spendera dagen på balkongen på Waynes Coffee med Marie, medan vi föreberedde mig för intervjun imorgon i flera timmar. Vädret var perfekt och jag fick till och med lite färg efter att ha suttit där, vilket gjorde mig väldigt nöjd. Känner mig föreberedd för en hel del frågor nu i alla fall, fast jag kan ju ha otur och råka ut för något helt annat... Men jag hoppas det går bra.
Det bästa av allt igår var att Henric fick jobb! Jippihayoooo! Tack vare mig en del, kan man väl säga, hihi... Nu återstår det "bara" att jag också får det snart, så kan jag äntligen slappna av. Så önska mig lycka till nu, för imorgon! :)

1 kommentar:

Erica Oline sa...

Lycka till! :) Underbart att han har fått jobb! Och hoppas du får det!