måndag 31 maj 2010

Mot sommarstugevisit

I lördags var jag på Rockstad:Falun och fick en hel del upplevelser där, men det kan jag berätta om en annan gång, för nu har jag inte tid... To be continued alltså.
Om en stund bär det av till sommarstugan i Lamborn med syster i två dagar. Lite semester såhär i början av sommaren. Henric är på hajk och lite annat med sin klass i Brunnsvik fram till onsdag och då passar vi på. Jag känner inte för att sitta hemma och bara sakna honom, (fast sakna honom kommer jag garanterat göra ändå!) och det är alltid kul att åka till stugan, så vilket tillfälle är bättre?
Där kommer det nog bli en hel del tedrickande där kan jag säga! Nu måste jag packa färdigt alla papptallrikar och allt (är jobbigt att ha för mycket att diska därborta när man saknar rinnande vatten) så nu hinner jag inte skriva mer. Vi har som ni förstår inte internet i stugan heller, så jag kommer inte skriva på ett par dagar. Ha det gött, allesammans!

Här ska vi bo!

1 kommentar:

Erica Oline sa...

Hoppas ni har det supermysigt :) Ser mysigt ut!