fredag 28 januari 2011

300

300 inlägg! I juni hade jag gjort 200, vilket innebär att jag skriver 100 inlägg på lite drygt ett halvår. Alltid skönt med lite milstolpar. Känns som att det börjar bli dags att göra en liten makeover utseendemässigt här på bloggen. Har haft den länge, men inspirationen flödar inte precis... Headern jag har nu gjorde jag snabbt för att ha något att ha "så länge". Ja jo, länge blev det ju...

Tack för att ni läser och kommenterar (ni som gör det!). Det är alltid lika trevligt! Och hoppas att ni finner någon slags glädje i att läsa den! Jag blir så lätt osäker på sådant, om det är någon idé att jag skriver, om någon verkligen tycker det är kul att läsa. Men eftersom jag har en del återkommande läsare fortsätter jag...

2 kommentarer:

Marie sa...

Gratulerar! Jubel, applåder, och tut i tutflärpar! Kul!
Gillar din blogg skarpt! Keep up with the good work!

E L I N sa...

Jag är iallafall en trogen läsare och uppskattar alltid dina små vardagsbetraktelser! :D