onsdag 12 januari 2011

Nytt fynd

Köpte nya vinterskor på rea igår. (Äntligen hittar jag något på rea! Det är INTE ofta!) Mina svarta mockastövlar är helt slut i hälen, men jag har försökt stå ut till rean för att behaga plånboken. Dessa skor hittade jag på Scorett för halva priset (normalpris 799) och de är verkligen hur sköna som helst! Jag tycker det är ovanligt att hitta skor som är så pass sköna direkt, innan man har gått in dem! Mycket trevligt måste jag säga, och det mysiga fodret är också ett stort plus.
Jag brukar ha svårt att hitta vinterskor för de flesta är stövlar och det har jag svårt att hitta några som passar för jag är född med kraftiga vader och det har inte direkt blivit "bättre" sen jag började dansa, kan man då säga... Dessutom är skor ofta för smala för mig, jag har visst lite breda fötter, så hittar jag fina skor som passar mig och fina knubbiga ben och fötter, då ska jag vara glad!



1 kommentar:

Marie sa...

O, jag vill stoppa ner mina kalla fossingar i de där pälsigt mjuka och varma skorna... Verkligt snygga är di dessutom!