måndag 23 april 2012

Små kläder och en gubbe i garderoben

Var hemma hos pappa förra veckan, i huset där jag växte upp, och rensade bland mina gamla saker. Tog mig igenom en låda med en massa gamla kläder. Kära nån vad små de var! Kläder jag hade på högstadiet bland annat. Jättemycket XS! Fy, vad trött jag blev på den storleken. Dels så var jag väl ganska liten i storleken (vilket jag INTE ansåg själv) och dels skulle ju kläderna på den tiden vara tighta och korta. Som det här lilla rosa linnet till exempel. Usch!

Det här linnet hade jag på mellanstadiet. University of girls liksom! Kära nån...

Hade en gubbe i garderoben. Han har hängt där i säkert tolv år eller något sådant. Lösa armar har han. Jag minns inte riktigt nu varför vi gjorde honom...

Jag hade en tapet på garderobsdörren som är mönstrad så där så att det känns, därför fick han det här fina mönstret på kavajen när vi färglade honom.

Visst är han stilig? Ehum... Undrar dock vad som har hänt med hans öra.

Jag blev visst lite starstruck när jag hälsade på honom! Han var nämligen sångare.

Marie däremot kände sig inte riktig bekväm i att hålla handen...

Inga kommentarer: